add_transition(QState *from, DestinationState *to, Function &&fun) (defined in Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T >) | Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T > | inlineprotected |
clear() (defined in Scenario::StateBase< Scenario_T >) | Scenario::StateBase< Scenario_T > | inline |
clearCreatedIds() (defined in Scenario::CreationStateBase< Scenario_T >) | Scenario::CreationStateBase< Scenario_T > | inline |
clickedEvent (defined in Scenario::StateBase< Scenario_T >) | Scenario::StateBase< Scenario_T > | |
clickedInterval (defined in Scenario::StateBase< Scenario_T >) | Scenario::StateBase< Scenario_T > | |
clickedState (defined in Scenario::StateBase< Scenario_T >) | Scenario::StateBase< Scenario_T > | |
clickedTimeSync (defined in Scenario::StateBase< Scenario_T >) | Scenario::StateBase< Scenario_T > | |
commit() (defined in Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T >) | Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T > | inlineprotected |
createdEvents (defined in Scenario::CreationStateBase< Scenario_T >) | Scenario::CreationStateBase< Scenario_T > | |
createdIntervals (defined in Scenario::CreationStateBase< Scenario_T >) | Scenario::CreationStateBase< Scenario_T > | |
createdStates (defined in Scenario::CreationStateBase< Scenario_T >) | Scenario::CreationStateBase< Scenario_T > | |
createdTimeSyncs (defined in Scenario::CreationStateBase< Scenario_T >) | Scenario::CreationStateBase< Scenario_T > | |
createToEvent_base(const Id< StateModel > &originalState) (defined in Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T >) | Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T > | inlineprotected |
createToNothing_base(const Id< StateModel > &originalState) (defined in Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T >) | Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T > | inlineprotected |
createToState_base(const Id< StateModel > &originalState) (defined in Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T >) | Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T > | inlineprotected |
createToTimeSync_base(const Id< StateModel > &originalState) (defined in Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T >) | Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T > | inlineprotected |
Creation_FromTimeSync(const ToolPalette_T &stateMachine, const Scenario_T &scenarioPath, const score::CommandStackFacade &stack, QState *parent) | Scenario::Creation_FromTimeSync< Scenario_T, ToolPalette_T > | inline |
CreationState(const ToolPalette_T &sm, const score::CommandStackFacade &stack, const Scenario_T &scenarioPath, QState *parent) (defined in Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T >) | Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T > | inline |
currentPoint (defined in Scenario::StateBase< Scenario_T >) | Scenario::StateBase< Scenario_T > | |
hoveredEvent (defined in Scenario::StateBase< Scenario_T >) | Scenario::StateBase< Scenario_T > | |
hoveredInterval (defined in Scenario::StateBase< Scenario_T >) | Scenario::StateBase< Scenario_T > | |
hoveredState (defined in Scenario::StateBase< Scenario_T >) | Scenario::StateBase< Scenario_T > | |
hoveredTimeSync (defined in Scenario::StateBase< Scenario_T >) | Scenario::StateBase< Scenario_T > | |
isCreatingGraph() const noexcept (defined in Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T >) | Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T > | inlineprotected |
m_clickedPoint (defined in Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T >) | Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T > | protected |
m_dispatcher (defined in Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T >) | Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T > | protected |
m_parentSM (defined in Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T >) | Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T > | protected |
m_scenario (defined in Scenario::StateBase< Scenario_T >) | Scenario::StateBase< Scenario_T > | protected |
makeSnapshot() (defined in Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T >) | Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T > | inlineprotected |
rollback() (defined in Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T >) | Scenario::CreationState< Scenario_T, ToolPalette_T > | inlineprotected |
StateBase(const Scenario_T &scenar, QState *parent) (defined in Scenario::StateBase< Scenario_T >) | Scenario::StateBase< Scenario_T > | inline |